Stockholm shopping

image179

Japp, detta är helgens skörd. Jag som lovade mig själv att jag skulle införa mer färg i min garderob. Ni ser ju hur det gick med det.  Inte så bra.  =)

  • Skorna var kärlek vid första ögonkastet. De kommer att användas flitigt i vår. Ska ta och smörja in dem med vax så de håller sig fina länge.
  • Den svarta a-linjeformade blusen kommer från VILA och invigdes redan på lördagkvällen. Så fin så fin. Den kommer användas flitigt i vår.
  • Jeansklänningen är från MQ:s Sunshine kollektion. Den är verkligen hur fin som helst, gillar den skarpt. Men jag har inte bestämt mig än om jag ska behålla den, känner mig som ett hus i den.
  • Inhandlade även ett silvrigt nagelack från Mavala och Rosebuds Lip Balm. Valde mintversionen då jag tyckte orginalet lucktade för söt o sliskigt.  

Kommentarer
Postat av: Camilla.

Vilket nummer är det på Mavala lacket?

Postat av: Jenny

Det är nummer 38.

2007-03-12 @ 21:39:20
URL: http://www.omalltochinget.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback