Klänningar från Asos

klänningar från asos


Kollade in på Asos idag och oj vad mycket fina klänningar det finns där. Både till vardags och fest. Här är några av mina favoriter.


1.
Scoop Neck Knitted Dress 
Stickad mysig vardagsklänning. Precis en sån jag skulle vilja ha.


2.Polo Empire Line Dress
Poloklänning med rynkad nederdel. Lagom ledig, passar vardag som fint.


3. Pink Soda Pleated Jersey
Så fin. Denna vill jag ha. Synd bara att den är så urringad. Passar inte min byst. =( SKulle vara så fin på bröllopet jag ska på i vinter.


4. Lace Trim Printed Dress
Söt och gullig klänning. Blåblommig, skulle definitivt pigga upp mångas garderober. Min skulle definitivt behöva lite fler färgklickar.


5. Studd for ASOS Diamante Column Dress
Skulle behöva en klänning eller outfit som passar vid finare tillställningar. Denna skulle vara alldeles perfekt. Så fin. Men även denna är lite för liten över bysten för mig. Rackarns! Får ta och förminska dem ;)





























Kommentarer
Postat av: Camilla

åh


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback