Top 5 - April

100632-222
bilder från: Zoovillage, Brownsfashion, Blush, Shopintuition


Bättre sent än inte alls. Som vanligt tänkte jag toppa mina vill ha för kommande månad (nuvarande). Det finns så mycket fint just nu.

  • Jeans, dessa från Replay, WV497D, ser riktigt fina ut. Gillar dragkedje-detaljen på bakfickorna.
  • Väskor kan man inte få för många av. Så är det. Denna oranga från HM vill jag ha. NU!
  • Armband, armband, armband. I mängder. I vår vill jag dekorera armvristen med massor fina armband.
  • Kärlek. Helt underbara skor från Marc Jacob - dessa och dessa och dessa
  • Efter vinterns kyla och påfrestningar kan mina naglar och nagelband behöva lite vård. Essie's Cuticle pen mjukgör och återfuktar nagelbanden och Crystal file förebygger att dina naglar skivar sig. Låter perfekt.

Kommentarer
Postat av: Lottisin

ååååh... Hermés armbandet! VILL HAAAAA! =)

Postat av: Jenny

Jag med. Varför kan de inte vara lite mer i min prisklass. Tips på något superbra avlönat jobb.

2007-04-10 @ 20:55:51
URL: http://www.omalltochinget.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback