svart, rött, grått

           höstskorskopunkten

Är lite sugen på dessa stövlar och stövlett. Okej, skor från skopunkten har ju inte den bästa kvaliteten, men de passar min ekonomi och så är de fina. Tag 3 betala för 2 är ju bra. En annan anledning till att köpa dem är ju att de nästan passar mina stora vader. Har lite svårt att hitta några som passar mig. Alla är ju så smala i skaften.

Svarta stövlar är ju ett säkert kort, men de röda är fina. Frågan är om man vågar ha ett par knallröda stövlar. De syns ju, men o andra sidan. Skit i vad andra tycker, bara du tycker om det själv.

Kommentarer
Postat av: Camilla

Åååh. Har samma problem. Svårt att hitta stövlar som passar mina vader, lite för mycket muskler där helt enkelt! *skyller på ridningen*. Har faktiskt de där ankelbootsen, fast i svart och så har jag satt på en sidenrosett på varje. Vart supersött!
DinSko har föressten ett par lite lösare och bredare stövlar som passar på mig. Kanske kolla in dem? De finns i svart, brunt och rött!

2006-09-02 @ 23:19:35
Postat av: Anonym

re: camilla

Tyvärr kan jag inte skylla på tidning. Har ridigt kanske 3 gånger i mitt liv. Jag har helt enkelt bara stora vader. =(

Har provat de stövlarna, men det gick inte så bra. Har ev hittat ett par på skopunkten, som jag nog kan ha efter några justeringar (hoppas jag).

2006-09-04 @ 15:05:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback