Dagens skörd

100632-195

Mer färg var det här. Dagens skörd blev en grönmönstrad tunika/blus från Vero Moda. Föll för den på direkten. Ett vitt linne med paljetter och brottarrygg från Gina Tricot. Långt och ledig modell. Den gröna klänningen från Gina tricot är jättesött och färgen är superhärlig nu i vår och sommar. Men jag är lite tveksam till modellen. Jag och a-linjeformat är som jag sagt förr inte en superkombination. Ser ut som ett berg i det. Ska nog gå och kolla om det finns i en mindre storlek imorgon och se om den passar bättre. Ett chockrosa nagellack (La Paz) från Mavala fick också följa med hem.

Kommentarer
Postat av: Lottisin

jättefina fynd...! :) jag vill också ha la paz lacket, måste söka d nästa vecka lr nå´t! :)

Postat av: Camilla

Snyg klännnig!

2007-03-24 @ 23:59:16
URL: http://stilic.blogg.se
Postat av: Jenny

Lottisin: Det är verkligen jättefint på, så jag tycker definitivt att du ska inhandla ett.

Camilla: Tack. Men jag är fortfarande tveksam till modellen på mig.

2007-03-27 @ 12:50:47
URL: http://www.omalltochinget.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback