Juni top 5

100632-290
bild:
Topshop, Monki, Vagabond

Klänningar - jag är behova av sommarkläder och har äntligen vant mig lite vid klänningar. Denna blå från Topshop ser skön ut och modellen ser perfekt ut för mig. Avskuren och insvängd under bysten, gillar även den blå färgen.

Blommiga jacka från Monki. Jag är kär. Hoppas hoppas hoppas att de har ett ex kvar till mig när jag ska till stockholm om en dryg vecka. Vill så gärna ha.

Snygga pilotbrillor. Pilotglasögon är den snyggaste modellen enligt mig. Dessa från Topshop ser lovande ut. Blir att spana in om de finns under Stockholmstrippen.

Sandaler. I sommar är det sandaler som gäller. Sköna och lätta sommarskor. Här är två från Vagabond som jag gärna skulle promenera runt i i sommar.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Åhh vilka fina grejer!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback