Hultsfred

100632-304
Idag drar
Hultsfredsfestivalen igång. Ohh vad jag skulle vilja vara där. Så skön stämning, härliga människor och så många bra artister och band. Evanescence, Sahara Hotnights, Manic Street Preaxhers, 50 Cent, May Winehouse, Ozzy...... o massor fler.

Ett säkert kort när det gäller klädsel på alla festivaler i sommar är de givna Conversen, stora solglasögon, jeans, linne och en sjal eller bandana. Här:

* Vita Converse
* Skönt halvslappa jeans, Cheap monday
* Solglasögon, Gina Tricot
* Scarf, Topshop

Kommentarer
Postat av: Nina

Jag skulle också vilja dra till Hultsfred någongång, bara för själva upplevelsen. Men jag har väldigt stor fobi för att sova i tält och lev abland smuts i flera dagr hehe. Så jag skulel aldrig klar amig där i en helvecka :P

Postat av: Emy

Jag vill också vara där! Första festivalfria sommaren på länge... :( Damn!

2007-06-14 @ 19:45:00
URL: http://emscatwalk.blogg.se
Postat av: Klara

grymt snygga byxor!

2007-06-17 @ 15:14:12
URL: http://klaranygren.zoomin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback