Inte okej

Min blogg är min. Jag skriver den dock lika mycket för er mina läsare som för min egen del. Mode är ett stort intresse för mig och genom denna blogg får jag utlopp för detta. Samtidigt tycker jag det är kul att trixa och fixa i fotoshop. Jag lägger ner massor tid på detta och då upptäcka att det finns personer som rakt av snor grejer från andras bloggar utan tillåtelse blir jag förbannad. Det är inte okej.

Jag upptäckte nyss att en bloggare snott flera av mina bilder och text utan lov. Ibland hela inlägg. Detta är inte alls okej. Läser du som gjort detta, ber jag dig genast ta bort detta. Du vet säkert vilka inlägg det är. Jag har för min egen del gjort skärmdumpar som visar på att detta är sant.

Kommentarer
Postat av: S

Jenny, jag har varit med om samma händelser flera gånger. häng inte upp dig på det, för det här är blogg.se. Det är så oerhört många som kopierar och håller på hela tiden, alla kopierar lite här och var. Men du keep up the good work. jag besöker din blogg med jämna mellanrum. Dock utan syftet, att sno något ;) ha det gött hörredu

2007-09-15 @ 19:44:05
Postat av: Jenny

Det är tråkigt att folk måste göra det. Personen i fråga snodde hela inlägg, bild och text ihop. Det är enligt mig INTE alls tillåtet. Har man inget eget att skriva eller blogga om utan måste sno av andra, då kan man lägga ner.
Kul att du besöker min blogg. Du skriver att du med varit med om det. Vilken blogg driver du?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback