Flyttpaus

Snart, alldeles snart bär det av till Jönköping. På torsdag går flyttlasset, och fram tills dess är det fullt upp med jobb, städning, packning och så lite hej då till vännerna. Tyvärr kommer det nog ta nån vecka innan jag får internet installerat i nya lägenheten, så tyvärr (igen) så kommer det nog inte bli så mycket uppdateringar på bloggen. Jag återkommer så snart jag kan.

Ha det så bra så länge.

Kram på er.


ps. Så länge kan ni  fundera  och svara på :
  * vad ni tycker om bloggen - Bra/dåligt, vad som kan göras bättre, vad som saknas, osv.
  * om ni vill veta något om mig.


Kommentarer
Postat av: Louise.

Jag skulle vilja ha mer uppdateringar, även fast att du inte flyttar så är du tyvärr rätt dålig på det. Precis som du skriver nu, men oftare!

2007-08-29 @ 08:20:56
Postat av: Emma

Hejsan! Hoppas allt gått bra med flytten! Jag håller lite med föregående inlägg och så vill jag jättegärna se mera outfits. Det är en bra inspiration då vi nästan har samma kroppsform! =) -E


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback