MTV Music Award

Då var det dags igen.  Gala + kändisar = fina och intressanda klädkreationer. Denna ekvation har inte stämt helt på sistonde tycker jag.  

Igår var det dags för
MTV Music Award. Visst fanns det en del fina klänningar och klädslar, men många gånger kom jag fram till att "om jag hade de pengarna och möjlighet till att ta på mig vad som helst, inte skulle jag sätta på mig det här eller det här. Detta skulle jag dock mer än gärna sätta på mig. Jessica Alba var vacker som vanligt, iklädd en svart axelbandsklänning med spets och vita detaljer.

Denna gång tänkte jag kolla närmare på scenkläderna.

mtv music award

Okej. Scenkläder får nästan se ut hur som helst. Här kan man klä på sig sånt som inte funkar normalt. Men bara för det kan jag inte förstå hur Beyonce och Shakira sätter på sig dessa kläder. Något annat som stör mig är, som går att se på bilden med Ludacriss och dansare, han fullt påklädd och hon i minimala kläder. När ska de inse att det inte behöver vara så. Sexigt är inte detsamma som naket.

Christina Aguileras scenklädsel var hur snygg och vacker som helst. Skönt att se att hon vuxit upp och ifrån den där halv trashiga stilen hon hade förrut. Justin Timberlake är snygg som vanligt. Finns det något snyggare och sexigare en en kille som kan klä sig och dansa och dessutom sjunger hur brasom helst. Nää. Paris Hilton såg ut som en liten marängbakelse i denna klänning, men jag tycker ändå om det. Söt och gulligt var det och funkar på henne. Det syns inte på denna bild, men på fötterna har hon ett par svarta skinnstövletter.  Tycker om hur det svarta skärpet och de svarta stövletterna bryter av det vita och gör att denna klädsel inte blir helt sockersöt.

bildkälla: http://editorial.gettyimages.com

Kommentarer
Postat av: amanda

åh tack så mycket för hjälpen! :D jag ska testa det! vilken fin blogg du har förresten!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback