Make up my face - MUS

Make up store fyller 10 år. För att fira detta har de gjort ett exklusivt jubileums kit till ett bra pris. Kitet innehåller de 10 bästsäljande produkterna sedan starten 1996. Cover all mix,  tri brow, microshadow muffin är tre av de produkterna. Visst låter det bra.

Den 27 september mellan klockan 19:00-00:00 har de clubkväll.  Det  är 20 % rabatt denna kväll och alla som handlar för 500 kr eller mer får en present. Tror jag ska ta och bli medlem så jag får gå på clubkväll. Kan ju inte säga nej till såna här erbjudanden. Älskar jag MUS:s produkter. Dessutom är det hög tid att uppdatera mitt smink nu. Känns som att allt håller på att ta slut nu. Behöver bland annat:

Foundation: Vanilla
"Matt foundation är något mer täckande och ger som namnet säger en mattare yta. Passar den kombinerade till feta hudtypen. Ger en mycket jämn och fin yta."

Ögonskugga: Muffin
En mycket bra grundögonskugga att täcka hela ögonlocket med. Ger ett perfekt skimmer

Cover all mix

"Detta är en högpigmenterad concealer med neutraliserande egenskaper. Cover all Mix är fungerar som neutraliserare viket betyder att den dels döljer genom att täcker, men framför allt döljer genom de neutraliserande pigmenten."


Face mist
"Ett uppfriskande ansiktsspray som kan användas flera gånger om dagen. Innehåller läkande Allatonin och Aloe Vera samt en rad fuktighetsbevarande ämnen. Face Mist är även rik på vitaminer och mineraler. Lätt att använda både över och under makeupen, skyddar huden mot yttre påfrestningar. Kan även användas för att fixera makeup. Passar alla hudtyper. Piggar upp den torra och trötta huden."


 


Kommentarer
Postat av: Camilla

Jag undrar vad det där kit:et kommer kosta. Låter högst intressant!
Har redan färgen muffin, det tog ett bra tag innan jag fick tag på den! Var slut typ överallt.
Cover all mix är ju också superbra!

Postat av: Jenny

re: camilla

Min Muffin är slut =( Måste ha enny snart. Klarar mig knappt utan den.

Jag hoppas på att kitet inte kostar allt för mycket. Kanske blir att investera i det jag behöver istället. Visa av grejerna i kitet har jag ju redan.

2006-09-12 @ 16:40:37
Postat av: Camilla

Läste någonstans att den kan komma att kosta runt 500-800 kr. Men det känns liiite väl billigt, kanske det gör det så billigt? Det vore super!

Räknade lite snabbt, nu minns jag inte exakta priserna på allt, men fick det runt 1500 kr ifall man skulle köpa alla var för sig.

2006-09-12 @ 16:58:17
URL: http://sorbebloggen.tk
Postat av: Maria

Åh, I love make up store! Är de clubkväll i alla butiker runt om i landet?

2006-09-12 @ 21:36:28
URL: http://shoegirl.blogg.se
Postat av: Jenny

re: Maria
Jag tror är det. KOlla längst ner på sidan. http://www.makeupstore.se/sesv/home.php

2006-09-12 @ 22:08:27
URL: http://www.omalltochinget.webblogg.se
Postat av: Kelly

Hejsan!

Fick ditt inlägg ett tag sen om hjälp med lay-out...åh vad glad jag skulle vara! Går det bra om jag mailar dig då?

2006-09-13 @ 10:26:30
URL: http://www.shoppingdreams.blogg.se
Postat av: Jenny

re: Kelly.
Det går jättebra.

2006-09-13 @ 16:57:45
URL: http://www.omalltochinget.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback