Allt går fel

 Hoppas denna dag är slut snart. Idag går allt fel. Vill bara lägga mig i sängen och tycka synd om mig själv.

Min dator ska in på lagning, vilket innebär så mycket krångel. Måste säkerhetsspara allt, ändra om mailen som är inlagd på outlook. Verkar bara få tag på mina gamla mail därifrån. Skit. Hoppas jag inte behöver dem på ett tag.

Skulle sen göra färdigt uppgift 2 i min webbpubliceringskurs, då är jag avregistrerad. *f* skulle ha anmält sig på forumet mellan den 13-17 sept. Hallå, är inte det väldigt kort tid. Hoppas de kan påregistrera mig, om inte så får jag väl strunta i att läsa kursen.

Nu ska jag ta o gå till läkaren och hoppas att de hittar felet på mina andningsvägar. Kan vara skönt att kunna andas normalt igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback