Tröst för håret

Måste skärpa mig och ta hand om mitt hår lite bättre. Måste verkligen införskaffa ett bra shampoo  och balsam för tort och lockigt hår. Min hårbotten är inte vad den ska var just nu. Enligt en vän till mig ska Tigis schampo för lockhåriga vara mycket bra. Tror det får bli en investering snart. Skulle även vilja ha deras Catwalk Curls rock. Den håller lockarna på plats. Rekomenderar den absolut till er lockhåriga där ute. I helgen ska det även bli en liten färgning av utväxten. Just nu har jag et vacker råttfärgad utväxt. =) Hmm.... kanske inte så fint.

tigi produkter
Uppdate: Skrev lite fel. Shampot är inte för lockigt hår, utan vårdande, fukt- och glansgivande, vilket passar mycket bra för lockhåriga.

Kommentarer
Postat av: sorbonne

Curls Rock är superhärligt! Hade det för ett apr år sedan så min frisyr var lockigare och mindre NicRic.

Postat av: MiaShopping

Jag gillar också Curls Rock. Behåller lockarna hela dagen.

2006-10-12 @ 16:36:55
URL: http://www.miashopping.com
Postat av: Sarah

Hur lockigt hår har du? För jag har haft båda dom där produkterna och jag tyckte inte att shampot gjorde någon skillnad på mitt hår. Visserligen har jag endast självfall i mitt hår, men lockigare tyckte jag i alla fall att det inte blev. Däremot är Curls Rock pumpen skitbra! Den gör håret mycket lockigare!

2006-10-12 @ 17:40:54
Postat av: Anna

Har skrivit till dig förr men jag förstår mig inte på photoshop =) Hur gör man får att lägga in bilder så man kan ändra bilden där uppe på bloggen.

2006-10-13 @ 19:43:42
URL: http://dressingroom.webblogg.se/
Postat av: Jenny

Re: Sarah.
Skrev lite fel i inlägget ser jag. Se uppdate. Schampot gör inte håret lockigare, utan vårdar håret och reparerar det med A-, B- och E-vitamin och ger massor fukt och glans. Perfekt för mig. Lockiga hår har nämligen en tendens att se lite glanslösa ut, blir lättare torrt och behöver därför extra fukt och glans.
Deras Curls Rock är absolut toppen. Definierar lockarna perfekt.

Re: Anna
KOlla din mail. Har skickat min icq o msn till dig. Troligen lättare att förklara där över när du håller på.

2006-10-13 @ 20:04:27
URL: http://www.omalltochinget.webblogg.se
Postat av: Sanna

först måste jag bara säga att jag verkligen tycker
om ditt hår!
jag har själv lite lockigt hår och funderar på shampoot som du rekommenderade, men vart köper man det? tack på förhand!

2007-08-16 @ 20:41:48
Postat av: Jenny

Tack så mycket.
Tigi säljs av visa frisörsalonger visa affärer som är inriktade mot hår och hudvård. Vissa har bra erbjudande gällande stora flaskor (schampo och balsam). Var bor du?

2007-08-16 @ 21:30:32
URL: http://omalltochinget.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback