Lindsay Lohan i Glamour

lindsay artikel


I senaste numret av
Glamour finns det en artikel om/med Lindsay Lohan. Det är intressant att få en liten inblick i kändisars liv, vad de tycker och deras tankar. Tjejen är bara 20 år, men har redan hunnit med mer än vad vanliga människor gör under ett liv. Okej allt är inte positiva saker, men sen får man inte glömma att allt som står i media inte är sant. Själv dementerar hon flera rykten i artikeln. Nej, jag har aldrig missat en arbetsdag på grund av att jag är bakfull.  Hon har inte gjort några skönhetsoperationer och det sjukaste ryktet hon hört om sig själv är att hon var ihop med Bruce Willis.  

Jag skulle aldrig klara av att vara kändis. Tänk att var förföljd av fotografer, skvallertanter m.m hela tiden, allt man gör hamnar i tidningen och allt man inte gör hamnar där med. Däremot skulle jag inte säga nej till hennes klädkonto och garderob. Bruden kan stanna hemma en hel dag och bara prova kläder. Snacka om mycket kläder. Skulle jag gå igenom min garderob och prova allt jag har skulle jag nog bli klar på en halvtimme.

Kommentarer
Postat av: Fliickan

Jag läste också den artikeln och måste säga att min bild av henne förändrades lite. Mest för att hon erkände att hon hade varit alldeles för smal tidigare och att det faktiskt inte är attraktivt att se ut så.

Postat av: Rebecka

Ghetto superstar (Entourage Rmx)   3:55   50 Cent      Rap

2006-10-04 @ 17:49:58
URL: http://Reebeckas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback