Dags för ny parfym

Skulle behöva en ny parfym. Har kollar inte Stellas två dofter, Clean, Gucci no.2 och Guccu envy me. Det lutar åt Stellas nya doft In Two. Har så svårt att hitta en parfym som jag kan trivas med. Tycker de flesta antingen luktar för sött eller alldeles för starkt och damigt. Har ni några förslag på några härliga parfymer?

Lite tips för oss som är ute i doftdjungeln efter en ny parfym. När du ska testa en doft, spraya på dig den och låt den sitta några timmar och känn sedan efter hur den luktar. Det du känner direkt när du sprayat på dig doften är bara toppnoterna.

parfym jag vill ha



ps. Kolla in
denna sida. Utbudet är enormt. Förutom vanliga parfymflaskor kan du köpa prover, butikstester och miniflaskor. Testerna är mycket billigare då de är framtagna för butiker och därför ofta saknar kork eller kartong.

Kommentarer
Postat av: Fliickan

Har använt stellas ett bra tag nu och den är verkligen underbar. Viktor & Rolfs flowerbomb luktar också jätte gott.

Postat av: Sandilyn

Escadas nya into the blue ska jag själv skaffa mig snart. Luktar grymt gott.
Även hugo boss nya, femme, luktar gott.

2006-10-22 @ 10:36:14
Postat av: Jenny

Tack för tipsen. Ska ta en sväng till stan imorgon, så får ta och kolla in dem.

2006-10-22 @ 20:54:33
URL: http://www.omalltochinget.webblogg.se
Postat av: Maria

V&Rs flowerbomb är fantastisk!

2006-10-23 @ 21:53:38
URL: http://shoegirl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback