Katja

katja väska från indiska
Var en sväng på stan igår och var tvungen att kolla in denna väska från Indiska, som så många har bloggat om. Jag behöver en snygg och lite större svart väska, och denna ser ju jättefin ut. Den var lika fin i verkligheten, men är kanske i största laget. Annars är det en bra investering. Av egen erfarenhet vet jag att Indiskas skinnväskor är mycket slitstarka och håller mycket länge.


Letade även efter kuvert/dataväskan jag bloggat om tidigare. Har hört efter i tre Wedinbutiken, men ingen av dem hade fått in dem eller visste något om den. =( 
Någon av er som sett den i butik?

Kommentarer
Postat av: Maria

Den är underbar!!

Postat av: Bloggnewbie

Nej, jag har också letat efter den väskan men när jag frågade efter den i en Wedins butik visste de inte alls vad jag pratade om... skumt...

2006-11-18 @ 08:24:57
URL: http://bloggnewbie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback