Jakten har börjat


klänningar till jul o bröllop

Nu har jakten börjat. Letar efter den perfekta klänningen till bröllopet jag ska gå på i vinter. Det är nu även bestämt att det blir nyårsfirande i stockholm. Så behöver en klänning till det med. Jag älskar att klä upp mig och göra mig så där riktigt fin. O längtar.

Den
svarta klänningen från Asos är väldigt enkel och har korsbelagda band i ryggen som är dekorerade med strass. Dock är kanske svart inte helt uppskattat på bröllop. Får fråga bruden. Den bruna fluffdrömmen från Rachel Roy är bedårande vacker. Den skulle jag verkligen inte säga nej till. Den lilla guldiga med söt rosett kom från Asos. Nästa bruna dröm kommer från Development. Så vacker. Oj oj vilka fina detaljer. Vill ha! Nästa söta jersey babydoll klänning är från Asos. Gillar rosetten.

Vad har ni för tips? Förslag på klänningar? Vad skulle ni ha på er?

Kommentarer
Postat av: Sophie

Å va svårt, vinterbröllop! Lycka till med jakten!

Mvh Sophie♥
www.sophisticatedsophie.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback