Min sminkväska

Min sminkväska
Som ni säkert ser så tycker jag om smink från
Make up store. Deras ögonskuggor är riktigt bra. Lätt att applicera, sitter bra och ser jättefin ut på. Att de dessutom finns i alla möjliga färger är ju ännu bättre. Kan även rekommendera deras foundation och trippel brow color. Perfekt för mig som måste göra min ögonbryn synliga.

INNEHÅLL:
Mascara - L'oreal (vattenfast, vilket krävs för mina ögon som lätt rinner)
Ögonskuggor: 
    bild 1 - Make up store (rich bitch brown, diva, old gold)
                 Maybelline (Caramel karma)
    bild 2 - Make up store (ruble, queen, goldglow, pirate)
Fondation - L'oreal just nu, men Make up stores ska snart inhandlas.
Rouge/ögonskugga - Make up store (Cheerleader)
Läppstift - Isadora (Discreet beige)
Penslar - H&M
Hårnålar

Kommentarer
Postat av: cizzi

ja, du gillar verkligen MUS produkter

Postat av: Nina

älskar smink från make up store!!..

2007-03-31 @ 11:31:32
URL: http://modesida.blogg.se/
Postat av: Jenny

Nina: Ja verkligen. Bra smink och utbud till ett bra pris.

2007-03-31 @ 21:02:48
URL: http://www.omalltochinget.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback